מה קרה לאתר מקום?

זה כמה חודשים אני מקבלת מיילים וטלפונים מאנשים שאינם מצליחים לקרוא עברית באתר ורואים אותו כתוב בג'יבריש מדוברת. בעיקר בגלל זה התקבלה ההחלטה להעביר את האתר לממשק חדש, שם העברית תהיה קריאה יותר וניתן יהיה ליהנות מטכנולוגיות מתקדמות של ניהול האתר. אז הנה זה כאן – האתר עבר בשעה טובה!

כמובן שכמו בכל מעבר, יש דברים שנשברו או השתבשו, מקפים שזזו למקום הלא נכון ושילובי מספרים ואותיות שהתהפכו – אתם מוזמנים לעדכן אותי לגבי מה שאתם שמים לב אליו. כמובן שאפשר לפנות בנוגע לדפים שאינכם מוצאים.

מה חדש:

משלוח תגובות מכל עמוד – מעתה יתאפשר לכם הגולשים לשאול שאלות, להעיר ולהגיב לתכנים המתפרסמים. בכדי להקשות על שולחי דואר הזבל, כל התגובות עוברות צנזורה ולא מתפרסמות באופן אוטומטי, משום כך יש עיכוב בפרסומן אך מצד שני, כל אחת מקבלת תשומת לב אישית.

כתובות הדפים – אם בעבר שם הדף היה בעל סיומת asp, הרי שכדי להקל על מציאת הדפים, נשמרו השמות אך ללא הסיומת. אם שמרתם דף כלשהו במועדפים שלכם ואתם מתקשים למצוא אותו כעת, הכניסו את שם הדף, ללא הסיומת, לשדה החיפוש ואני תקווה שתמצאו אותו במהרה.

חפשן – כעת ניתן לערוך חיפושים באתר ביתר קלות באמצעות שדה החיפוש שמופיע בראש כל דף מצד ימין. היעזרו בו ואולי תגלו תכנים שלא הכרתם.

פוסטים – דפים שמשתנים לעתים קרובות, עם עדכונים ודעות, שיופיעו בדף הפוסטים של האתר. למשל דף זה הוא פוסט, בשונה מדפים סטטיים שאינם משתנים. כמובן שגם לפוסטים אפשר להגיב.

הרשמה לאתר – בכדי להגיב באתר ולהשתתף במערכת הפורומים החדשה שעומדת לעלות לאתר בקרוב, יש צורך להירשם לאתר. ההרשמה ומידת החשיפה תלויה בכם, שמרו על פרטיותכם. קיימת אפשרות להעלות תמונה כלשהי שעמה אתם מזדהים כחלק מהפרופיל שעמו תרשמו לאתר.

העבודה עדיין לא הסתיימה, תיקונים ושיפורים מתבצעים כל העת. הערותיכם יעזרו לגלות ולתקן את הטעון תיקון.

והיד עוד נטויה! חידושים נוספים יתווספו עם הזמן.

נהיה בקשר,

 

אילנה

 

אודות אילנה סובול

הקמתי את אתר מקום ב-1999 ובעזרתם של אנשים יקרים, האתר צמח והתמלא תכנים לרוב. ממשיכה לטפח את האתר עד היום. במקצועי אני פסיכותרפיסטית קוגניטיבית-התנהגותית, בעלת תואר שני בפסיכולוגיה מאוניברסיטת תל אביב. עובדת עם אנשים באופן פרטני וקבוצתי במטרה ללוות אותם בדרכם לחיים מלאים ומספקים יותר, מבלי להתכחש לעבר אך גם בלי לתת לו להכתיב באופן בלעדי את החיים בהווה ובעתיד.

תגובות

מה קרה לאתר מקום? — תגובה אחת

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.